Nowa marka e-papierosów na rynku
Na polskim rynku debiutuje nowa marka e-papierosów – VILT. Jej produkty będą dostępne w lokalnych, osiedlowych sieciach sprzedaży oraz na stacjach benzynowych.
Sztandarowymi produktami marki są zestawy e-papierosów Vilt GO! oraz Vilt Basic. Ich produkcja skoncentrowana jest na najwyższej jakości wykonania, przy użyciu najnowszych dostępnych technologii. Wizualnie i funkcjonalnie Vilt celuje w półkę premium. Bardzo mocną stroną marki są również liquidy, produkowane w Polsce, z użyciem certyfikowanych europejskich składników. Gwarantuje to nie tylko bardzo pozytywne walory smakowe i użytkowe, lecz przede wszystkim pewność stosowanych komponentów i procedur produkcyjnych.
Produkty Vilt będzie można zakupić w lokalnych sieciach sprzedaży. Jest to duże udogodnienie, ponieważ do tej pory zestawy i akcesoria dostępne były głównie w galeriach handlowych. Działania sprzedażowe wspiera komunikacja PR oraz uruchomienie fanpage’a na portalu Facebook, na którym dostępne są najnowsze informacje z życia marki: www.facebook.com/viltbynight
***
Vilt to nowo powstała, polska marka elektronicznych papierosów. W swojej ofercie posiada najwyższej jakości zestawy e-papierosów oraz produkowanych w Polsce liquidów. Produkty marki dostępne są w lokalnych sieciach sprzedaży. Strona internetowa: www.vilt.pl
Może to Ci się spodoba
Resort rolnictwa chce od 2020 r. wyrównania dopłat unijnych dla rolników
Monitoring rynków rolnych, prace nad konsolidacją instytucji rolnych i utworzeniem Państwowej Inspekcji Bezpieczeństwa Żywności oraz wypracowanie rekomendacji dla kształtu wspólnej polityki rolnej UE na lata 2020–2026 to najważniejsze tegoroczne zadania resortu rolnictwa. Ministerstwo
Leasing samochodów osobowych wart jest ok. 15–16 mld zł rocznie
Rynek leasingu samochodów osobowych od dłuższego czasu rozwija się dynamicznie, a prognozy zakładają utrzymanie dwucyfrowego tempa wzrostu w kolejnych kwartałach. Branża z uwagą przygląda się sektorowi bankowemu, gdzie spodziewane przetasowania w strukturach dużych
Sukces w biznesie zależy od odwagi i kreatywności
Bez wiary we własne możliwości i kreatywność nie jest możliwe osiągnięcie sukcesu w biznesie – przekonuje Robert Zagożdżon, przedsiębiorca i coach. Należy również żyć w zgodzie ze sobą i wciąż się rozwijać. Najczęściej na przeszkodzie stoi
2 komentarze
marios
13 lutego, 10:50bajlon
13 lutego, 11:07