Nowa marka e-papierosów na rynku
Na polskim rynku debiutuje nowa marka e-papierosów – VILT. Jej produkty będą dostępne w lokalnych, osiedlowych sieciach sprzedaży oraz na stacjach benzynowych.
Sztandarowymi produktami marki są zestawy e-papierosów Vilt GO! oraz Vilt Basic. Ich produkcja skoncentrowana jest na najwyższej jakości wykonania, przy użyciu najnowszych dostępnych technologii. Wizualnie i funkcjonalnie Vilt celuje w półkę premium. Bardzo mocną stroną marki są również liquidy, produkowane w Polsce, z użyciem certyfikowanych europejskich składników. Gwarantuje to nie tylko bardzo pozytywne walory smakowe i użytkowe, lecz przede wszystkim pewność stosowanych komponentów i procedur produkcyjnych.
Produkty Vilt będzie można zakupić w lokalnych sieciach sprzedaży. Jest to duże udogodnienie, ponieważ do tej pory zestawy i akcesoria dostępne były głównie w galeriach handlowych. Działania sprzedażowe wspiera komunikacja PR oraz uruchomienie fanpage’a na portalu Facebook, na którym dostępne są najnowsze informacje z życia marki: www.facebook.com/viltbynight
***
Vilt to nowo powstała, polska marka elektronicznych papierosów. W swojej ofercie posiada najwyższej jakości zestawy e-papierosów oraz produkowanych w Polsce liquidów. Produkty marki dostępne są w lokalnych sieciach sprzedaży. Strona internetowa: www.vilt.pl
Może to Ci się spodoba
Ustawa o ustroju rolnym czeka na podpis prezydenta. Od maja 2016 roku obcokrajowcy bez ograniczeń będą mogli kupować ziemię w Polsce
W maju przyszłego roku kończy się czas przejściowy w wolnym obrocie polską ziemią. Prawo w innych krajach europejskich w uprzywilejowanej pozycji stawia miejscowych rolników. Zdaniem Krajowej Rady Izb Rolniczych ustawa o ustroju rolnym wprowadzająca w Polsce
Wyniki wyborów we Francji zwiększają szanse na reformę UE
Wyniki wyborów prezydenckich we Francji wpisują się w obecny trend europejskiego przebudzenia – ocenia Marek Prawda, dyrektor Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Warszawie. Wygrana Emmanuela Macrona jest potwierdzeniem zahamowania w Unii Europejskiej ruchów populistycznych.
Ponownie 100 tys. zł od Biedronki dla autora najlepszego tekstu dla dzieci
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, chce promować czytelnictwo wśród najmłodszych. W drugiej edycji konkursu dla debiutujących twórców „Piórko 2016” ponownie nagrodzi autora najlepszego tekstu dla dzieci i osobę, która ten tekst zilustruje.
2 komentarze
marios
13 lutego, 10:50bajlon
13 lutego, 11:07