Gdzie kryzys nie dotarł?

Gdzie kryzys nie dotarł?

Problemy gospodarcze i ekonomiczne dotknęły w zasadzie wszystkie rynki świata. Wielu przedsiębiorców musiało zrezygnować ze swoich biznesów z powodu drastycznego kryzysu. Gdzie załamanie nie dotarło?

Najlepiej radzi sobie Ameryka Południowa, a szczególnie Argentyna, która nie notuje problemów finansowych na takim poziomie, jak reszta świata. Wszystkie gałęzie gospodarki funkcjonują mniej więcej tak samo i nie planują likwidacji.

Podobnie sytuacja wygląda w Chile (również Ameryka Południowa). Prawdopodobnie dobra kondycja ekonomiczna związana jest z reformami podatkowymi, które ciągle powstają. Dodatkowo państwo hamuje wpływy zagraniczne i bazuje na zasobach własnych.

Jeśli chodzi o Europę to praktycznie wszystkie kraje notują ogromne kłopoty gospodarcze. Jednak według badań dość dobrze radzi sobie Turcja, która stawia na fundusze inwestycyjne oraz oszczędności.

Ostatnim miejscem na ziemi, gdzie kryzys nie zaglądał jest Ameryka Południowa. Przede wszystkim ze względu na samowystarczalność regionu oraz wydolność finansową mieszkańców.

Najwięcej problemów kryzys wyrządził całej wschodniej Europie, Rosji i Chinom.

 

Justyna Błahut
www.gazetafinansowa.net

Previous Wszystko o parabankach
Next Który fundusz parasolowy najlepszy?

Może to Ci się spodoba

Inwestycje w kryzysie 0 Comments

Polskie stocznie pilnie potrzebują kontraktów

MGMiŻŚ rozpoczęło proces konsolidacji państwowych stoczni, co ma dać impuls do rozwoju przemysłu stoczniowego i ułatwić im starania o duże, zagraniczne kontrakty. Rząd zapowiada, że chce odbudować przemysł stoczniowy, który ma w Polsce

Inwestycje w kryzysie 0 Comments

Warto wynajmować mieszkania

Ostatnimi czasy rynek nieruchomości także przeżywa kryzys. Ceny utrzymują się na stałym poziomie od dwóch lat. W niektórych przypadkach ceny spadły. Okazuje się jednak, że nadal opłaca się wynajmować, ponieważ

Inwestycje w kryzysie 0 Comments

Same promocje nie wystarczą. Marki szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest

1 Comment

  1. Grześ
    Wrzesień 21, 20:58 Reply
    Dług publiczny rośnie. Według mnie to wszystko idzie w złym kierunku. Trzeba zacząć troszkę myśleć o tym co się wiąże z takimi kryzysami. Czasem płacą za coś co mogą dostać dużo taniej.

Zostaw odpowiedź