Warto korzystać z wirutalnego biura prasowego

Warto korzystać z wirutalnego biura prasowego

Nic nie odpowiada za zmiany zachodzące w marketingu w tak dużym stopniu jak internet. Na przestrzeni ostatnich kilku lat specyfika branży PR i pracy specjalistów od Public Relations uległa dużej zmianie, otwierając kolejne możliwości budowania wizerunku swoich klientów, oferując nowe rozwiązania, ekonomię działań, a przy tym zasięg, o jakim dawniej można było tylko pomarzyć.

Narzędzia internetowego Public Relations

WebPR to działania wizerunkowe, które wykorzystują sieć, jako główne pole zasięgu. Jego zalety to przede wszystkim nieograniczone możliwości w kwestii dotarcia do ogromnej rzeszy klientów. W drugiej kolejności znajduje się szersze pole interakcji z klientami. Dzięki temu medium można na bieżąco śledzić zmieniające się trendy, uzyskać feedback ze strony użytkowników, a przede wszystkim samemu generować treści promujące markę w sieci.  Nie można oczywiście negować skuteczności tradycyjnych działań PR-owych, ale jasne jest, że internet w ostatnich latach otworzył przed profesjonalistami zupełnie nowe możliwości. – stwierdza specjalista z firmy Whitepress.pl

Główny cel e-PR-u to rozpowszechnianie informacji o firmie, wpływanie na opinię internautów, a w końcu kreowanie pozytywnego wizerunku marki, osoby czy przedsiębiorstwa. Podstawowe narzędzia to m.in. konferencje prasowe online, marketing wirusowy, listy mailingowe oraz wirtualne biura prasowe. Te ostatnie to nic innego jak forma aplikacji instalowanej na serwerze, służącej do monitorowania wizerunku swojej firmy w sieci oraz jeszcze szybszej komunikacji z dziennikarzami oraz zainteresowanymi użytkownikami. Więcej informacji na temat e-PRu można znaleźć tutaj.

Wirtualne biuro prasowe – czy warto?

Internet umożliwia zastosowanie innych technologii, w dużej mierze odpowiada także za prędkość przekazu informacji. Dzisiaj niemal każdy może zostać nadawcą opinii na temat konkretnego produktu czy usługi – zarówno dziennikarz i rzecznik prasowy jak i indywidualny użytkownik chwalący je lub negujący w social media. Dodatkowo PR-owcy mogą korzystać z takich narzędzi jak e-biuro prasowe, które ułatwiają kontakt z dziennikarzami, ułatwiają dystrybucję treści oraz zwiększają ich zasięg. Z tego względu coraz więcej agencji oferuje możliwość szybkiej rejestracji na serwerze, a tym samym założenia osobistego biura prasowego dla danej firmy. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technik pozwala to na swobodne zarządzanie informacją i umożliwia szybkie wdrożenie działań w razie sytuacji kryzysowej.

Wirtualne biura prasowe umożliwiają łatwą publikację komunikatów prasowych, raportów i aktualności, czynią prostym budowanie bazy dziennikarzy oraz osób zainteresowanych firmą, zapewniają szybką wysyłkę informacji na temat firmy do wybranych grup odbiorców. Dodatkowo ułatwiają zarządzanie zaproszeniami na konferencje prasowe i inne wydarzenia firmowe oraz w przystępny sposób prezentują wyniki realizowanych działań na łatwym w obsłudze panelu. To nieoceniona pomoc podnosząca efektywność działań medialnych, zarządzania projektami pr-owym, a także dodatkowe możliwości związane z pozycjonowaniem treści w wyszukiwarkach.

Dodatkowym miejscem na prezentację notek prasowych jest strona biuroprasowe.pl. Platforma zrzesza firmy korzystające z usług e-biur prasowych i udostępnia treści rzeczników pobrane z biur firm zewnętrznych lub ogólnodostępnych źródeł.

Previous Przybywa hoteli ekonomicznych w dobrych lokalizacjach. Więcej będzie też apartamentów na długi wynajem
Next Recepta na szybką gotówkę

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Firmy średniej wielkości coraz chętniej sięgają po kredyt inwestycyjny

– Widać rosnące zainteresowanie – zwłaszcza średnich firm – pożyczaniem pieniędzy na cele inwestycyjne – mówi prezes ING Banku Śląskiego. To powinno jeszcze mocniej pobudzić wzrost gospodarczy. Udział banku w rynku

Wiadomości 0 Comments

Produkcja samochodów osobowych w Polsce rośnie najszybciej od 4 lat. Ten rok będzie rekordowy

Przyspieszyła produkcja polskiego przemysłu samochodowego. W tym roku z taśm montażowych krajowych fabryk może zjechać nawet 630 tys. nowych wozów, o ponad 50 tys. więcej niż w 2014 roku – prognozuje firma analityczna i consultingowa

Wiadomości 0 Comments

Suszarki do rąk – jaką obudowę wybrać?

Na rynku dostępne są dwa rodzaje suszarek do rąk, jeśli bierzemy pod uwagę rodzaj obudowy, jaką dysponują. Pierwsza z tych grup to suszarki w obudowie plastikowej, a druga to suszarki

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź