The New Procurement: Nowa era zakupów – PROCON/POLZAK 2021
Zakupy korporacyjne przeżywają obecnie renesans biznesowy. Po fazie walki z ograniczeniami, blokadami, rozpadającymi się łańcuchami dostaw – przychodzi czas światowej rekonwalescencji. Nowa Normalność. Po raz kolejny – Zakupy – odegrają kluczową rolę w odbudowywaniu światowej gospodarki. Tym razem, liderzy zakupów będą musieli zmierzyć się z wyzwaniami jakich nie znali do tej pory, nawet w okolicznościach z roku 2008.
Nowy kryzys, nowe wyzwania
Powrót do „nowej normalności” wymaga od Procurementu stawienia czoła nowym wyzwaniom. Rzeczywistość potwierdza prognozy przygotowane na podstawie badań McKinsey&Cimpany (2020) wśród zarządzających globalnymi zakupami. Po kryzysie w 2008 roku, większość firm koncentrowała się na realizowaniu strategii wychodzenia z recesji. Obecnie COVID19, oprócz oszczędzania pieniędzy i odzyskiwania rentowności, do puli kluczowych tematów dorzuca: zmieniającą się dynamikę rynku, nowe sposoby pracy, zwiększającą się niestabilność popytu oraz rosnącą kompleksowość w łańcuchach dostaw.
New Procurement: Partnering to create value
Podobnie do światowej gospodarki – niczym feniks z popiołów – odradza się konferencja PROCON / POLZAK. Jedno z najważniejszych, europejskich wydarzeń dedykowanych społeczności powraca w pełnej krasie. Po całkowicie zdalnej formie wydarzenia w 2020, specjaliści i kadra zarządzająca zakupami będzie mogła ponownie spotkać się ‘na żywo’ w październiku w samym centrum Warszawy w The Hub (Crowne Plaza).
Jak co roku, organizatorzy wydarzenia – OptiBuy – lider doradztwa i transformacji cyfrowej wspierający firmy w dążeniu do doskonałości zakupowej oraz PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów, przygotowali program obfitujący w wystąpienia międzynarodowych prelegentów i inspirujących gości. Wśród nich, oprócz przedstawicieli m.in. firm PZU, Lufthansa, Allegro, Lyreco, LPP, Polpharma, Żywiec czy Coca-Cola oraz instytucji (m.in. European Institute of Procurement Management EIPM czy Akademia im. Leona Koźmińskiego) znalazły się tradycyjnie nazwiska rozpoznawalne zarówno w branży (Keynote Speaker), jak i osobistości znane szerszej publiczności (mówcy konferencji TEDx – Janina Bąk, aka Janina Daily oraz prof. Piotr Zielonka). To co jednak w największym stopniu rok do roku przyciągało setki uczestników – praktyków i ekspertów zakupów i zarządzania łańcuchami dostaw – i czego nie zabraknie i tym razem, to niepowtarzalny klimat i duch konferencyjnego networkingu, platforma wymiany wiedzy, najlepszych praktyk, trendów i kolebka nowych przedsięwzięć, partnerstw oraz sojuszy.
Organizatorzy przygotowali dwie opcje uczestnictwa dla obu dni konferencji 19 i 20 października. Zdalną – która pozwoli obejrzeć prezentacje na żywo za pośrednictwem platformy konferencyjnej online. W hotelu Crowne Plaza – The Hub w Warszawie – gdzie porozmawiać będzie można z innymi liderami zakupów o nowej rzeczywistości biznesowej, nowych zagrożeniach, nowych wyzwaniach, nowych możliwościach – o erze New Procurement w dniach 19 i 20 października.
PROCON / POLZAK 2021 – New Procurement: Partnering to create value
19-20 października – Warszawa / online
Szczegółowe informacje, sylwetki prelegentów, program konferencji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie konferencji:
www.konferencja-proconpolzak.pl
Organizacja: www.optibuy.com i www.psml.pl
Może to Ci się spodoba
Ilość danych o użytkownikach internetu rośnie w tempie 40 proc. rocznie
Liczba danych udostępnianych w internecie rośnie w szybkim tempie. Coraz więcej firm zbiera informacje o użytkownikach. Choć z jednej strony boimy się „wielkiego brata”, to często chętnie korzystamy np. z bezpłatnych aplikacji, które żądają dostępu
Na rynku aktywnych jest ponad 18 mln kart pre-paid. Niezarejestrowane przestaną działać za kilka dni
Zgodnie z ustawą antyterrorystyczną do końca stycznia trzeba zarejestrować karty pre-paid. Z dostępnych na polskim rynku 56 mln kart, ponad 27 mln to karty pre-paid, z czego aktywnych jest niemal 19 mln.
W Polsce powstaje największa platforma wsparcia start-upów w Europie Środkowo-Wschodniej
W Polsce działa obecnie ponad 2,4 tys. start-upów. Blisko 60 proc. z nich rozwija się dzięki środkom własnym, a nieco mniej niż jedna piąta pozyskała finansowanie z funduszy venture capital. Program Start
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!