Usługi telekomunikacyjne dla początkujących firm
Przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej, młodzi przedsiębiorcy poszukują sposobów na oszczędności. W jaki sposób powinni podejść do kwestii zapewnienia sobie i swoim pracownikom optymalnych i tanich usług telekomunikacyjnych?
Telefony stacjonarne i komórkowe
Naturalnie, firmy wykorzystują w swojej działalności telefony – stacjonarne i komórkowe. Panuje przekonanie o tym, że jeśli firma posiada numer telefonu stacjonarnego, to jest bardziej wiarygodna od tej, która wyłącznie operuje numerem telefonu komórkowego.
Początkujący przedsiębiorcy z reguły rezygnują z telefonu stacjonarnego, na rzecz wyłącznie komórki. W poszukiwaniu daleko idących oszczędności na usługach telekomunikacyjnych w firmie warto jednak sięgnąć po telefonię stacjonarną – ale tylko internetową (VoIP).
Oprócz niskich kosztów połączeń warto docenić również dodatkowe funkcje, jakie oferują operatorzy telefonii w technologii VoIP. Mogą to być na przykład: wirtualny fax, możliwość wyboru numeru czy też blokowania wybranych połączeń i przeglądania billingów.
VoIP dla małych firm
Nowo powstające firmy mogą ograniczyć koszty połączeń dzięki ofercie telefonii VoIP. Jest to usługa wykorzystująca w swoim działaniu technologię przesyłania głosu z zastosowaniem protokołu internetowego. Nawet jeśli firma już posiada telefony stacjonarne i komórkowe, można je zamienić na telefony IP obniżając tym samym ceny połączeń lokalnych i międzynarodowych. Są operatorzy, m.in. FCN, którzy oferują połączenia nawet w cenie 3 groszy za minutę netto.
Przy zmianie telefonów standardowych na telefon internetowy przedsiębiorca nie musi wiele inwestować w infrastrukturę techniczną i sprzęt. Do aparatów telefonicznych musi tylko dokupić odpowiednie bramki VoIP, a smartfony wyposażyć w aplikacje pozwalające na wykonywanie połączeń przez internet. Konieczne jest przy tym, aby przedsiębiorstwo miało dostęp do szybkiego Internetu – wtedy jakość połączeń głosowych będzie odpowiednia. Dzięki temu firma zaoszczędzi na abonamentach i doładowaniach, a także będzie taniej dzwoniła do klientów i partnerów biznesowych, nawet tych znajdujących się poza granicami Polski.
Może to Ci się spodoba
Rynek gastronomiczno-hotelarski może wzrosnąć w tym roku o 4 proc
Prognozowany wzrost PKB, spadające w dłuższym okresie bezrobocie oraz rosnące wynagrodzenia pracowników to czynniki, które powinny pobudzać wzrost na rynku gastronomicznym. Udział wydatków na gastronomię w relacji do zarobków wciąż jest niższy niż
Poczta Polska walczy o klientów wśród sprzedawców internetowych. Spółka chce do 2020 r. podwoić przychody na rynku paczkowym
Dla sprzedających przez internet Poczta Polska uruchomiła nową ofertę, obejmującą dostarczenie przesyłki, jej opakowanie i ubezpieczenie. Ma to wzmocnić pozycję spółki na rynku e-commerce. Zgodnie ze strategią Poczty Polskiej do 2020 roku
IKEA rośnie w Warszawie
IKEA zapowiada ekspansję na polskim rynku. W 2018 roku otworzy trzeci sklep w Warszawie. Nowa placówka to tylko część strategii dla stolicy. Firma zapowiada rozwój kanału e-commerce, zwiększając zasięg sklepu internetowego. Jeszcze
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!