Usługi telekomunikacyjne dla początkujących firm
Przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej, młodzi przedsiębiorcy poszukują sposobów na oszczędności. W jaki sposób powinni podejść do kwestii zapewnienia sobie i swoim pracownikom optymalnych i tanich usług telekomunikacyjnych?
Telefony stacjonarne i komórkowe
Naturalnie, firmy wykorzystują w swojej działalności telefony – stacjonarne i komórkowe. Panuje przekonanie o tym, że jeśli firma posiada numer telefonu stacjonarnego, to jest bardziej wiarygodna od tej, która wyłącznie operuje numerem telefonu komórkowego.
Początkujący przedsiębiorcy z reguły rezygnują z telefonu stacjonarnego, na rzecz wyłącznie komórki. W poszukiwaniu daleko idących oszczędności na usługach telekomunikacyjnych w firmie warto jednak sięgnąć po telefonię stacjonarną – ale tylko internetową (VoIP).
Oprócz niskich kosztów połączeń warto docenić również dodatkowe funkcje, jakie oferują operatorzy telefonii w technologii VoIP. Mogą to być na przykład: wirtualny fax, możliwość wyboru numeru czy też blokowania wybranych połączeń i przeglądania billingów.
VoIP dla małych firm
Nowo powstające firmy mogą ograniczyć koszty połączeń dzięki ofercie telefonii VoIP. Jest to usługa wykorzystująca w swoim działaniu technologię przesyłania głosu z zastosowaniem protokołu internetowego. Nawet jeśli firma już posiada telefony stacjonarne i komórkowe, można je zamienić na telefony IP obniżając tym samym ceny połączeń lokalnych i międzynarodowych. Są operatorzy, m.in. FCN, którzy oferują połączenia nawet w cenie 3 groszy za minutę netto.
Przy zmianie telefonów standardowych na telefon internetowy przedsiębiorca nie musi wiele inwestować w infrastrukturę techniczną i sprzęt. Do aparatów telefonicznych musi tylko dokupić odpowiednie bramki VoIP, a smartfony wyposażyć w aplikacje pozwalające na wykonywanie połączeń przez internet. Konieczne jest przy tym, aby przedsiębiorstwo miało dostęp do szybkiego Internetu – wtedy jakość połączeń głosowych będzie odpowiednia. Dzięki temu firma zaoszczędzi na abonamentach i doładowaniach, a także będzie taniej dzwoniła do klientów i partnerów biznesowych, nawet tych znajdujących się poza granicami Polski.
Może to Ci się spodoba
Centra usług wspólnych atrakcyjniejszym miejscem pracy niż banki
81 proc. pracowników centrów usług wspólnych wiąże swoją dalszą karierę zawodową z tą branżą. 78 proc. jest zadowolonych i poleciłoby innym osobom pracę w sektorze SSC – wynika z najnowszych danych stowarzyszenia ABSL. Pracownicy
Rynek gier komputerowych to przede wszystkim CD Projekt
„Wiedźmin 3: Dziki Gon” była najczęściej wymienianą grą w publikacjach medialnych w ubiegłym roku. Od momentu wprowadzenia jej na rynek w Polsce sprzedano 375 tys. egzemplarzy gry (wraz z dodatkiem „Serca z kamienia”), a na całym
Na rynku pojazdów ciężarowych szykuje się rekordowy rok. Liczba rejestracji wzrosła o 35 proc
Od początku roku użytkownicy odebrali 11,5 tys. nowych pojazdów użytkowych o ładowności przekraczającej 3,5 tony. To o 29,7 proc. więcej niż rok wcześniej. W grupie najcięższych ciągników, powyżej 16 ton, dostawy są
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!