Usuwanie AdBlue to jedyna słuszna inwestycja w celu pozbycia się awarii AdBlue. Jeśli Twój pojazd dotknął problem z AdBlue, to nie ryzykuj i postaw na jedyne skuteczne rozwiązanie, jakim bez wątpienia jest wyłączenie systemu z poziomu sterownika pojazdu!
Usuwanie AdBlue to godna rozważenia inwestycja w naprawę bieżącej sytuacji. Problem z AdBlue może kosztować Cię nawet kilkanaście tysięcy złotych. Jeśli nie chcesz ryzykować marnotrawienia tak ogromnych kwot, zainwestuj w usługę, która zapewnia rozprawienie się z awarią raz na zawsze!
Na czym polega usunięcie AdBlue?
Wyłączenie AdBlue to wyłącznie programowa ingerencja w komputer pojazdu. Nie ma tu mowy o jakiejkolwiek fizycznej i mechanicznej interwencji. Wszystkie prace skupiają się wokół prac systemowych związanych z oprogramowanie danego pojazdu. Mało tego, usunięcie AdBlue ze sterownika nie wpływa negatywnie na pojazd. Eksploatacja, spalanie czy normy emisji pozostają na standardowym dla niego poziomie. Jedyne ryzyko, które faktycznie istnieje, to próba wymiany części w warsztatach mechanicznych czy serwisach ASO.
Programowe usunięcie AdBlue to tylko korzyści – również finansowe!
Czy wiesz, że usunięcie AdBlue sprawia, że już więcej nie musisz tankować mocznika na stacjach? W zależności od dystansów które pokonujesz co roku, to może oznaczać dla Ciebie dodatkowe korzyści finansowe. W oparciu o taki punkt widzenia, rozwiązanie problemu w taki sposób to czysta inwestycja. Sięgająca rocznie nawet tysięcy złotych!
Usuwanie AdBlue najczęściej wykonuje się w pojazdach marki BMW, Mercedes, Audi, VW, Peugeot, Citroen, Mazda, Renault, Iveco, Fendt, Doosan i Linde.
Jeśli jesteś posiadaczem któregoś z modeli marki BMW, Mercedes, Audi, VW, Peugeot, Citroen, Mazda, Renault, Iveco, Fendt, Doosan lub Linde wyposażonych w układ oczyszczania spalin SCR, to niech nie dziwi Cię fakt, że dotknęła Cię usterka AdBlue. Jest to klasyczna wręcz awaria, którą już teraz wiesz jak najlepiej rozwiązać!
Może to Ci się spodoba
Recepta na szybką gotówkę
W życiu każdego z nas zdarzają się sytuacje, które ciężko było wcześniej przewidzieć. Niefortunny zbieg okoliczności stawia nas pod przysłowiową ścianą i wymaga podjęcia szybkiej decyzji, często połączonej z natychmiastowym
4F chce stać się globalną marką. Zamierza wspierać kolejne reprezentacje olimpijskie
Firma 4F chce być marką globalną. Dziś sponsoruje trzy reprezentacje narodowe, rozpoczęła współpracę z polskimi paraolimpijczykami, zapowiada również starania o pozyskanie do współpracy kadry innych krajów. Firma współpracuje też z indywidualnymi sportowcami. Taka
W 2020 roku nakłady na badania i rozwój mają sięgnąć 1,7 proc. PKB
Zwiększenie nakładów na badania i rozwój z 0,94 proc. do 1,7 proc. PKB będzie możliwe, ale trzeba do tego zachęcić prywatne firmy – wskazuje wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Dzięki proponowanym zmianom w przepisach
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!