FM Lokata PRO i rachunek oszczędnościowy – nowości w ofercie FM Banku

FM Lokata PRO i rachunek oszczędnościowy – nowości w ofercie FM Banku

FM Bank S.A. wzbogaca swoją paletę produktów oszczędnościowych. Oprócz dotychczasowych atrakcyjnych lokat internetowych, klienci banku będą mogli skorzystać z bezpłatnego rachunku oszczędnościowego oraz nowej lokaty terminowej – FM Lokaty PRO.

Rachunek oszczędnościowy łączy atrakcyjne, progresywne oprocentowanie i swobodę dysponowania środkami, dzięki możliwości wpłacania i wypłacania środków w dowolnym momencie i kwocie. Warto podkreślić, że nowy rachunek jest bezpłatny. „Stawiamy na prostotę i przejrzystość oferty. Aby to zagwarantować, do otwarcia rachunku nie wymagamy otwierania ROR-u w naszym banku” – zaznacza Michał Zielke Wiceprezes Zarządu. Rachunek oszczędnościowy można założyć on-line wnioskując jednocześnie o otwarcie lokaty internetowej (www.fmbank.pl) lub w oddziałach banku w całej Polsce.

Bank wprowadza również dodatkowy rodzaj lokaty – FM Lokatę PRO przeznaczoną dla osób, które posiadają konto w FM Banku lub zdecydują się je założyć. „Chcemy utrzymać bardzo popularną ofertę lokat internetowych dostępnych bez konieczności posiadania konta w naszym banku, ale jednocześnie zależy nam na rozwoju relacji z Klientami – chcemy więc oferować jeszcze lepsze warunki osobom, zdecydują się na skorzystanie z innych produktów” – zapewnia Michał Zielke . Co ważne, lokata będzie dostępna dla wszystkich popularnych terminów (od 2 do 24 miesięcy) i nie ma ograniczenia liczby lokat, ani maksymalnej kwoty. Lokata zapewnia stałe oprocentowanie w całym okresie, a właściciel może zdecydować czy lokata ma być automatycznie odnawialna. Oferta jest dostępna zarówno dla nowych jak i dotychczasowych klientów.

 

 

Źródło: FM Bank

Previous Wynajem coraz mniej się opłaca
Next Rynek instrumentów pochodnych w marcu 2013 r.

Może to Ci się spodoba

Rynek finansowy 0 Comments

Kredyt dla firmy – kiedy warto z niego skorzystać?

Ten, kto nie idzie do przodu, ten się cofa. Bez inwestowania w samego siebie oraz swój biznes nie zajdziemy daleko. Klienci zniechęceni powtarzalnością i brakiem unikalności oferowanych przez nas, jako

Rynek finansowy 0 Comments

15 proc. rodziców nie edukuje swoich dzieci w zakresie finansów

Dziewięciu na dziesięciu Polaków jest zdania, że dzieciom i młodzieży w wieku szkolnym należy dostarczać wiedzy z dziedziny finansów osobistych i zarządzania pieniędzmi – wynika z badania Barometr Providenta. Ponad połowa uważa, że ciężar tej

Rynek finansowy 0 Comments

Co trzecia firma rozpocznie inwestycje w ciągu 6 miesięcy

Polskie firmy dość ostrożnie planują swoje inwestycje. Z raportu Deutsche Bank wynika, że na najbliższe pół roku zamiar rozpoczęcia jakiejś formy inwestycji deklaruje jedna trzecia przedsiębiorstw. Z tej grupy ponad

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź