E faktura, czyli nowoczesny biznes
Faktura to jeden z podstawowych dokumentów, jakim posługują się przedsiębiorcy handlowi. Na jej podstawie dokonywane są transakcje zakupu i sprzedaży oraz płatności. W ostatnim czasie bardzo popularna stała się e faktura, czyli faktura elektroniczna, którą można wypełniać, przesyłać oraz przechowywać w sieci.
E-faktura ma mnóstwo zalet. Przyjrzyjmy się kilku z nim. Po pierwsze, wypełniając e-fakturę, mamy pewność, że nie popełnimy żadnego błędu w wyliczeniach, gdyż specjalny program komputerowy dokonuje ich za nas i podaje bezbłędny wynik. To pozwala całkowicie wyeliminować potrzebę wypełniania faktur i not korygujących, a tym samym stanowi oszczędność czasu. Po drugie, e-faktura wcale nie musi być drukowana, aby dotarła do Klienta. Można przesłać ją bezpiecznie drogą elektroniczną oraz przechowywać w sieci. Warto skorzystać z platformy Flow4You, która właśnie umożliwia te wszystkie czynności w jednym miejscu w Internecie. Możliwość gromadzenia w porządku chronologicznym faktur w formie elektronicznej znacznie ułatwia ich przechowywanie, a także powracanie do poszczególnych faktur. Zamiast stosu segregatorów, które się kurzą i zabierają miejsce, można mieć jeden plik w komputerze, z którego zawsze uzyskamy dostęp do faktur, i co ciekawe, niezależnie od miejsca i urządzenia mobilnego, z jakiego korzystamy. Wystarczy mieć tylko dostęp do Internetu. To oznacza, że nawet będąc w delegacji czy na urlopie, mamy wgląd w dokumenty i możemy od razu zareagować w razie jakichś nieścisłości. E faktura bez wątpienia ułatwia prowadzenie biznesu.
Może to Ci się spodoba
Wysokie ceny paliw i ich konsekwencje
W pierwszych dniach lipca kierowcy ucieszyli się z nieco niższych cen paliw, ale trzeba powiedzieć jasno, że nadal są one wysokie. Można tutaj mówić o rekordowych kosztach, dlatego wiele osób
Social media coraz ważniejsze dla kampanii społecznych
Monitoring mediów przestaje być narzędziem wykorzystywanym wyłącznie w marketingu i działaniach PR-owych. W biznesie może posłużyć do rozwijania działalności, prognozowania rynkowych trendów i wspomagania obsługi klienta. Coraz częściej monitoring wykorzystują też fundacje i organizacje
Zasady współpracy z agencjami wymagają głębokich zmian
W procesie zamawiania usług marketingowych coraz częściej uczestniczą działy zakupów. Ich uczestnictwo w tym procesie często wiąże się z twardymi negocjacjami cenowymi. Nowa rola tych działów oznacza, że potrzebne są nowe zasady
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!