E faktura, czyli nowoczesny biznes
Faktura to jeden z podstawowych dokumentów, jakim posługują się przedsiębiorcy handlowi. Na jej podstawie dokonywane są transakcje zakupu i sprzedaży oraz płatności. W ostatnim czasie bardzo popularna stała się e faktura, czyli faktura elektroniczna, którą można wypełniać, przesyłać oraz przechowywać w sieci.
E-faktura ma mnóstwo zalet. Przyjrzyjmy się kilku z nim. Po pierwsze, wypełniając e-fakturę, mamy pewność, że nie popełnimy żadnego błędu w wyliczeniach, gdyż specjalny program komputerowy dokonuje ich za nas i podaje bezbłędny wynik. To pozwala całkowicie wyeliminować potrzebę wypełniania faktur i not korygujących, a tym samym stanowi oszczędność czasu. Po drugie, e-faktura wcale nie musi być drukowana, aby dotarła do Klienta. Można przesłać ją bezpiecznie drogą elektroniczną oraz przechowywać w sieci. Warto skorzystać z platformy Flow4You, która właśnie umożliwia te wszystkie czynności w jednym miejscu w Internecie. Możliwość gromadzenia w porządku chronologicznym faktur w formie elektronicznej znacznie ułatwia ich przechowywanie, a także powracanie do poszczególnych faktur. Zamiast stosu segregatorów, które się kurzą i zabierają miejsce, można mieć jeden plik w komputerze, z którego zawsze uzyskamy dostęp do faktur, i co ciekawe, niezależnie od miejsca i urządzenia mobilnego, z jakiego korzystamy. Wystarczy mieć tylko dostęp do Internetu. To oznacza, że nawet będąc w delegacji czy na urlopie, mamy wgląd w dokumenty i możemy od razu zareagować w razie jakichś nieścisłości. E faktura bez wątpienia ułatwia prowadzenie biznesu.
Może to Ci się spodoba
Leasing samochodów osobowych wart jest ok. 15–16 mld zł rocznie
Rynek leasingu samochodów osobowych od dłuższego czasu rozwija się dynamicznie, a prognozy zakładają utrzymanie dwucyfrowego tempa wzrostu w kolejnych kwartałach. Branża z uwagą przygląda się sektorowi bankowemu, gdzie spodziewane przetasowania w strukturach dużych
Instytut Lotnictwa chce rozwijać współpracę z małymi i średnimi firmami z branży lotniczej
Instytut Lotnictwa, organizacja wspierająca polską branżę awiacji od 1926 roku, chce bardziej intensywnie rozwijać współpracę z polskimi przedsiębiorstwami. Ma to umożliwić klaster lotniczy, którego Instytut jest koordynatorem. Ścisła współpraca z krajowymi firmami
Tylko co dziesiąta firma korzysta z mediów społecznościowych
Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8,4 proc. firm jest obecnych w social media. W porównaniu z 2014 rokiem to wzrost, ale niewielki. Wynik ten daje Polsce przedostatnie miejsce w UE. Średnia
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!