E faktura, czyli nowoczesny biznes

E faktura, czyli nowoczesny biznes

Faktura to jeden z podstawowych dokumentów, jakim posługują się przedsiębiorcy handlowi. Na jej podstawie dokonywane są transakcje zakupu i sprzedaży oraz płatności. W ostatnim czasie bardzo popularna stała się e faktura, czyli faktura elektroniczna, którą można wypełniać, przesyłać oraz przechowywać w sieci.

faktura 6

E-faktura ma mnóstwo zalet. Przyjrzyjmy się kilku z nim. Po pierwsze, wypełniając e-fakturę, mamy pewność, że nie popełnimy żadnego błędu w wyliczeniach, gdyż specjalny program komputerowy dokonuje ich za nas i podaje bezbłędny wynik. To pozwala całkowicie wyeliminować potrzebę wypełniania faktur i not korygujących, a tym samym stanowi oszczędność czasu. Po drugie, e-faktura wcale nie musi być drukowana, aby dotarła do Klienta. Można przesłać ją bezpiecznie drogą elektroniczną oraz przechowywać w sieci. Warto skorzystać z platformy Flow4You, która właśnie umożliwia te wszystkie czynności w jednym miejscu w Internecie. Możliwość gromadzenia w porządku chronologicznym faktur w formie elektronicznej znacznie ułatwia ich przechowywanie, a także powracanie do poszczególnych faktur. Zamiast stosu segregatorów, które się kurzą i zabierają miejsce, można mieć jeden plik w komputerze, z którego zawsze uzyskamy dostęp do faktur, i co ciekawe, niezależnie od miejsca i urządzenia mobilnego, z jakiego korzystamy. Wystarczy mieć tylko dostęp do Internetu. To oznacza, że nawet będąc w delegacji czy na urlopie, mamy wgląd w dokumenty i możemy od razu zareagować w razie jakichś nieścisłości. E faktura bez wątpienia ułatwia prowadzenie biznesu.

Previous Zmiany w prowadzeniu sklepów internetowych
Next Na jakie rozwiązania przyjazne środowisku i kieszeni mogą liczyć mieszkańcy nowych inwestycji w Warszawie?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Leasing samochodów osobowych wart jest ok. 15–16 mld zł rocznie

Rynek leasingu samochodów osobowych od dłuższego czasu rozwija się dynamicznie, a prognozy zakładają utrzymanie dwucyfrowego tempa wzrostu w kolejnych kwartałach. Branża z uwagą przygląda się sektorowi bankowemu, gdzie spodziewane przetasowania w strukturach dużych

Wiadomości 0 Comments

Instytut Lotnictwa chce rozwijać współpracę z małymi i średnimi firmami z branży lotniczej

Instytut Lotnictwa, organizacja wspierająca polską branżę awiacji od 1926 roku, chce bardziej intensywnie rozwijać współpracę z polskimi przedsiębiorstwami. Ma to umożliwić klaster lotniczy, którego Instytut jest koordynatorem. Ścisła współpraca z krajowymi firmami

Wiadomości 0 Comments

Tylko co dziesiąta firma korzysta z mediów społecznościowych

Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8,4 proc. firm jest obecnych w social media. W porównaniu z 2014 rokiem to wzrost, ale niewielki. Wynik ten daje Polsce przedostatnie miejsce w UE. Średnia

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź