Rezerwacja usług kosmetycznych online – to się sprawdza!
Platformy do rezerwacji usług online cieszą się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego – umawianie się na wizytę do lekarza za pośrednictwem sieci jest niezwykle wygodne. Nie mówiąc już o zamawianiu jedzenia z dostawą do domu jedynie za pomocą kilku kliknięć. Nadszedł czas na salony piękności – teraz umówisz się do nich na wizytę przez internet.
Lavito – serwis do rezerwacji usług kosmetycznych i fryzjerskich online otrzymał 8 milionów
Serwis lavito (dawniej LadyTime) został założony w 2014 roku i jego zadaniem było ułatwienie użytkownikom rezerwacji usług w salonach. Okazało się, że wiele osób woli takie rozwiązanie od telefonicznego umawiania się na wizytę. Początkowo w platformę inwestował fundusz Protos CV. Teraz dołączył do niego również czeski fundusz Enern, a firma pozyskała aż 8 milionów na rozwój. „Chcemy zmienić nawyki Polaków, jeśli chodzi o rezerwację usług kosmetycznych i fryzjerskich. Wcześniej zazwyczaj wykonywali oni mnóstwo połączeń telefonicznych. Teraz mogą w wygodny sposób zrobić to online” – mówi Przemek Jurek, współzałożyciel lavito. Istnieje na to duża szansa. Takie serwisy cieszą się dużą popularnością w innych krajach. Mowa tutaj o salonmesiter.de w Niemczech czy styleseat.com w USA.
Rezerwacja online – dlaczego warto?
Szybki styl życia sprawia, że często o takich sprawach jak wizyta u kosmetyczki czy fryzjera przypominamy sobie w ostatniej chwili. Dzwonienie po salonach i pytanie, kiedy mają wolny termin jest czasochłonne. Dzięki lavito szybko znajdziemy salony w naszej okolicy i sprawdzimy, kiedy mogą nas przyjąć. W podjęciu decyzji pomogą nam opinie, zdjęcia i przejrzysty cennik usług. Drugą kwestią jest to, że takiej rezerwacji dokonamy o każdej porze, nieważne czy jest to późny wieczór czy środek dnia – nie musimy się martwić, że ktoś nie odbierze telefonu.
To sygnał dla salonów, że warto współpracować z platformą do rezerwacji online – klienci bardzo chętnie skorzystają z takiej możliwości.
Może to Ci się spodoba
Do 2021 roku ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie prawie 9-krotnie
Rośnie konsumpcja treści wideo dostępnych w internecie. W latach 2016–2021 ruch wideo w sieciach mobilnych wzrośnie blisko 9-krotnie. Za 4 lata mobilne wideo będzie miało 78-proc. udział w całkowitym ruchu w sieci. Coraz większe
Rynek gastronomiczno-hotelarski może wzrosnąć w tym roku o 4 proc
Prognozowany wzrost PKB, spadające w dłuższym okresie bezrobocie oraz rosnące wynagrodzenia pracowników to czynniki, które powinny pobudzać wzrost na rynku gastronomicznym. Udział wydatków na gastronomię w relacji do zarobków wciąż jest niższy niż
Po siedmiu miesiącach import samochodów używanych wzrósł o ponad 13 proc
11 lat i 8 miesięcy – to średni wiek importowanego w tym roku samochodu osobowego. To o 10 miesięcy więcej niż w 2015 roku – wynika z raportu Samar. Import w okresie od stycznia do lipca
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!