Rezerwacja usług kosmetycznych online – to się sprawdza!
Platformy do rezerwacji usług online cieszą się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego – umawianie się na wizytę do lekarza za pośrednictwem sieci jest niezwykle wygodne. Nie mówiąc już o zamawianiu jedzenia z dostawą do domu jedynie za pomocą kilku kliknięć. Nadszedł czas na salony piękności – teraz umówisz się do nich na wizytę przez internet.
Lavito – serwis do rezerwacji usług kosmetycznych i fryzjerskich online otrzymał 8 milionów
Serwis lavito (dawniej LadyTime) został założony w 2014 roku i jego zadaniem było ułatwienie użytkownikom rezerwacji usług w salonach. Okazało się, że wiele osób woli takie rozwiązanie od telefonicznego umawiania się na wizytę. Początkowo w platformę inwestował fundusz Protos CV. Teraz dołączył do niego również czeski fundusz Enern, a firma pozyskała aż 8 milionów na rozwój. „Chcemy zmienić nawyki Polaków, jeśli chodzi o rezerwację usług kosmetycznych i fryzjerskich. Wcześniej zazwyczaj wykonywali oni mnóstwo połączeń telefonicznych. Teraz mogą w wygodny sposób zrobić to online” – mówi Przemek Jurek, współzałożyciel lavito. Istnieje na to duża szansa. Takie serwisy cieszą się dużą popularnością w innych krajach. Mowa tutaj o salonmesiter.de w Niemczech czy styleseat.com w USA.
Rezerwacja online – dlaczego warto?
Szybki styl życia sprawia, że często o takich sprawach jak wizyta u kosmetyczki czy fryzjera przypominamy sobie w ostatniej chwili. Dzwonienie po salonach i pytanie, kiedy mają wolny termin jest czasochłonne. Dzięki lavito szybko znajdziemy salony w naszej okolicy i sprawdzimy, kiedy mogą nas przyjąć. W podjęciu decyzji pomogą nam opinie, zdjęcia i przejrzysty cennik usług. Drugą kwestią jest to, że takiej rezerwacji dokonamy o każdej porze, nieważne czy jest to późny wieczór czy środek dnia – nie musimy się martwić, że ktoś nie odbierze telefonu.
To sygnał dla salonów, że warto współpracować z platformą do rezerwacji online – klienci bardzo chętnie skorzystają z takiej możliwości.
Może to Ci się spodoba
Kredyty hipoteczne „drgnęły”, ale nadal poniżej oczekiwań
O prawie 13% w II kwartale 2014 w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku wzrosła wartość zawartych przez firmy pośrednictwa finansowego, zrzeszone w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych umów kredytu hipotecznego. Stało
ZUS zapowiada dalszą rozbudowę Platformy Usług Elektronicznych i inwestycje w kanały internetowe
Administrację czeka podobna rewolucja, co banki – tradycyjne placówki będą znikać, a e-usługi zdobywać coraz większą popularność – ocenia Witold Tomaszewski, ekspert branży telekomunikacyjnej. Liczba świadczonych e-usług nie jest jeszcze znacząca,
Handel internetowy napędza polski rynek przesyłek
Rynek przesyłek w Polsce wart jest 1,4 mld euro i wciąż rośnie. Co roku przesyłanych jest ponad 300 mln paczek. Jak wynika z raportu Gemius, ponad 40 proc. klientów wybiera dany sklep ze
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!