Wizytówki – czy wciąż się ich używa i gdzie je zamawiać?

Wizytówki – czy wciąż się ich używa i gdzie je zamawiać?

Kiedyś wizytówki były naprawdę często używane. W tej chwili jednak nie wszyscy się nimi posługują – już nie trzeba zapowiadać się przy ich pomocy w domach i przeciętny obywatel raczej ich przy sobie nie nosi, żeby się innym przedstawić. Jednak jeśli prowadzi się własną działalność, albo piastuje jakieś wysokie, ważne stanowisko, to czasami ich brak przy sobie jest wręcz nietaktem. Kiedy taki przedsiębiorca spotyka się z innym, mogą się wymieniać informacjami o sobie, jako o potencjalnym źródle późniejszej współpracy. Czasami to naprawdę korzystne i rzeczywiście dochodzi do podpisania jakiś nowych umów, zamówień i kontraktów. Jednak gdy jedna osoba wyjmie wizytówkę, by ktoś mógł się z nią szybko i bez trudu skontaktować w razie czego, a nie otrzyma wizytówki zwrotnej, może to być nieco nieuprzejme. Z pewnością zaś będzie bardzo nieprofesjonalne. Warto więc mieć takie wizytówki przy sobie – żeby w odpowiedniej chwili móc zrobić z nich użytek. Tylko jakie wizytówki wybrać i gdzie je zamawiać?

Wizytówki – jak je przygotować?

Wizytówki mogą być tworzone z pomysłem, albo klasycznie. Muszą się jednak na nich znaleźć odpowiednie dane kontaktowe i informacje o samej osobie. Na przykład jeśli ktoś jest grafikiem komputerowym i prowadzi własną firmę, powinien zapisać na swojej wizytówce czym się zajmuje i jak się ta firma nazywa. Podaje też swoje imię i nazwisko oraz jakiś kontakt do siebie – najlepiej numer telefonu i e-mail. Warto też dopisać adres firmy, gdyby ktoś jednak zdecydować się przyjść osobiście. Liczy się format, który raczej jest podobny, ustalony, choć czasami tworzone są różne wariacje na ten temat. Ważne, by wizytówki weszły komuś do wizytownika – inaczej mogą się pogubić osobie, która je dostanie, ponieważ po prostu się w nim nie zmieszczą. Mogą być mniej lub bardziej kolorowe – zależy od charakteru pracy i tego, jak ktoś chce się zaprezentować innym.

Wizytówki – gdzie zamawiać?

Wizytówki można zamawiać przez internet. Nie trzeba w tej chwili kłopotać się samodzielną wyprawą na ksero czy do drukarni. Równie dobrze można skorzystać z oferty drukarni internetowej – w tej chwili bowiem naprawdę wiele rzeczy zamawia się właśnie online. Jest to sposób wygodny, ponieważ zamówienie jest dostarczane prosto do drzwi klienta, pod wskazany adres. Są zaś miejsca, gdzie można zamówić nie tylko wizytówki, ale i inne rzeczy, przeznaczone do domu czy biura. Taka opcja istnieje na przykład na stronie drukarni internetowej lobos.promo.

Wizytówki – oferta lobos.promo

Warto zajrzeć na stronę drukarni internetowej lobos.promo i zapoznać się ściślej z ofertą tam zamieszczoną. Wydruk wizytówek, kalendarzy, folderów, ulotek, ale i takich rzeczy jak prace dyplomowe, certyfikaty, naklejki, vouchery czy zaproszenia… Liczba możliwości jest naprawdę spora, a jakość realizacji zamówienia bardzo wysoka. Wszystko odbywa się przez internet, więc zamówienie można złożyć w dowolnym, dogodnym momencie. Szybko zostanie przeznaczone do realizacji, więc szybko będzie się można cieszyć zamawianymi produktami.

Więcej na projektwizytowka.pl

Previous Czy warto zainwestować w smartfony Huawei?
Next Meble biurowe LOBOS - do każdej firmy

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Najnowsza ocena agencji Fitch nie powinna zmienić ratingu Polski

Dobra sytuacja gospodarcza sprawia, że rating Polski nie powinien zostać w najbliższym czasie obniżony – przekonuje Krzysztof Opolski z Uniwersytetu Warszawskiego. Dużo będzie jednak zależeć od realizacji programu gospodarczego i ewentualnego wzrostu deficytu finansów

Wiadomości 0 Comments

Sieci handlowe mają coraz większe opóźnienia w płatnościach. W terminie płaconych jest o 10 proc. faktur mniej niż w 2014 r.

Przez pierwsze trzy miesiące roku 70 proc. faktur wystawianych przez dostawców sieciom handlowym było regulowane w terminie. To o około 10 proc. mniej niż w tym samym okresie 2014 roku. Powodem nie są jednak problemy

Wiadomości 0 Comments

Tylko odpowiednia reakcja firmy na kryzys może zapobiec utracie wizerunku

Odpowiednia reakcja firmy na wpadkę wizerunkową może mieć decydujący wpływ na opinię konsumentów o marce. W październiku przekonały się o tym Dove czy Tesco, które zapowiedziały, że w następnych kampaniach reklamowych będą brały

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź