Usługi telekomunikacyjne dla początkujących firm

Usługi telekomunikacyjne dla początkujących firm

Przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej, młodzi przedsiębiorcy poszukują sposobów na oszczędności. W jaki sposób powinni podejść do kwestii zapewnienia sobie i swoim pracownikom optymalnych i tanich usług telekomunikacyjnych?

Telefony stacjonarne i komórkowe

Naturalnie, firmy wykorzystują w swojej działalności telefony – stacjonarne i komórkowe. Panuje przekonanie o tym, że jeśli firma posiada numer telefonu stacjonarnego, to jest bardziej wiarygodna od tej, która wyłącznie operuje numerem telefonu komórkowego.

Początkujący przedsiębiorcy z reguły rezygnują z telefonu stacjonarnego, na rzecz wyłącznie komórki. W poszukiwaniu daleko idących oszczędności na usługach telekomunikacyjnych w firmie warto jednak sięgnąć po telefonię stacjonarną – ale tylko internetową (VoIP).

Oprócz niskich kosztów połączeń warto docenić również dodatkowe funkcje, jakie oferują operatorzy telefonii w technologii VoIP. Mogą to być na przykład: wirtualny fax, możliwość wyboru numeru czy też blokowania wybranych połączeń i przeglądania billingów.

VoIP dla małych firm

Nowo powstające firmy mogą ograniczyć koszty połączeń dzięki ofercie telefonii VoIP. Jest to usługa wykorzystująca w swoim działaniu technologię przesyłania głosu z zastosowaniem protokołu internetowego. Nawet jeśli firma już posiada telefony stacjonarne i komórkowe, można je zamienić na telefony IP obniżając tym samym ceny połączeń lokalnych i międzynarodowych. Są operatorzy, m.in. FCN, którzy oferują połączenia nawet w cenie 3 groszy za minutę netto.

Przy zmianie telefonów standardowych na telefon internetowy przedsiębiorca nie musi wiele inwestować w infrastrukturę techniczną i sprzęt. Do aparatów telefonicznych musi tylko dokupić odpowiednie bramki VoIP, a smartfony wyposażyć w aplikacje pozwalające na wykonywanie połączeń przez internet. Konieczne jest przy tym, aby przedsiębiorstwo miało dostęp do szybkiego Internetu – wtedy jakość połączeń  głosowych będzie odpowiednia. Dzięki temu firma zaoszczędzi na abonamentach i doładowaniach, a także będzie taniej dzwoniła do klientów i partnerów biznesowych, nawet tych znajdujących się poza granicami Polski.

Previous Utrzymanie wzrostu gospodarczego na poziomie 3,5–4 proc. może obniżyć bezrobocie do 9 proc.
Next Jak dobrze wybrać biuro rachunkowe?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

W Polsce prawie 7 mln osób gra w gry na smartfonach i tabletach

Już 1,9 mld użytkowników smartfonów gra w gry mobilne. W Polsce to blisko 7 mln osób. Rynek rośnie w siłę, dobre perspektywy czekają przede wszystkim gry w systemie free-to-play, które odpowiadają nawet za

Wiadomości 0 Comments

Banki coraz częściej wykorzystują rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość

Nowe technologie sprzyjają rozwojowi nowych usług i produktów w bankowości. Takie rozwiązania jak biometria czy sztuczna inteligencja stają się już standardem. Banki coraz chętniej sięgają też po wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość (VR i AR),

Wiadomości 0 Comments

Stres przyczyną 60 proc. nieobecności w pracy. Europejskie firmy tracą na nim ponad 600 mld euro rocznie

Eksperci alarmują, że ponad połowa nieobecności pracowników może być spowodowana nadmiernym stresem. W Europie straty przedsiębiorstw z tego powodu szacowane są na 617 mld euro rocznie. Do najczęstszych czynników stresogennych zaliczane

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź