Ulotka firmowa

Ulotka firmowa

Niezależnie od tego, czy starasz się zaimponować potencjalnym klientom, czy też przedstawić swoją firmę ludziom na ulicy, ulotki i składane ulotki pomogą Ci zostać zauważonym – i pozostać na szczycie umysłu. Są one łatwym sposobem na rozpowszechnienie informacji o nowych produktach i usługach, tworzenie szumu wokół sprzedaży lub wydarzeń i kierowanie ich do konkretnych odbiorców. Zapoznaj się więc z szeroką gamą konfigurowalnych szablonów i stwórz narzędzie do rozdawania, odbierania lub prezentacji, którego szukasz.

Przejdź na stronę: http://spec-druk.pl/

Dlaczego wybrać ulotkę (bez zagięcia)?

Ulotki to świetny sposób na przekazanie komukolwiek szybkiej wiadomości, nie przytłaczając go. W rzeczywistości działają najlepiej, gdy skupiają się na 1 lub 2 prostych koncepcjach lub wielkich pomysłach. Łatwo je spakować, spakować i rozdać w tłumie. Doskonale nadają się do ulicznych działań marketingowych, takich jak promocja sezonowych wyprzedaży lub imprez, czy rozbudzanie zainteresowania otwarciem sklepu.

Przewodnik do tworzenia ulotek biznesowych

Ulotki składane to dobra opcja do prezentacji lub dla docelowych odbiorców, z większą przestrzenią na wyjaśnienie, na czym polega Twoja firma. Dodatkowa przestrzeń ułatwia uporządkowanie informacji w sekcje, tak aby Twoi klienci mogli łatwo znaleźć to, czego szukają. Oprócz tego, że są to wygodne materiały informacyjne, doskonale nadają się do ekspozycji (przy użyciu stoisk) w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak recepcja czy witryny sklepowe.

Szybkie wskazówki dotyczące tworzenia składanej ulotki

Wybór materiału papierowego

– Błyszczące wykończenie jest błyszczące i refleksyjne, idealne do zdjęć i obrazów oraz żywych kolorów

– Matowe wykończenie ma mniej odblasków, zapewnia gładszy wygląd i większy kontrast

– Magazyn z recyklingu ma bardziej naturalny charakter, z jaśniejszymi kolorami. Wykonane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu

Wybór gramatury papieru

– Budżet: 130 g/m² na błyszczący i matowy

– Standard: 170 g/m² dla błyszczących i matowych

– Premium: 250 g/m² na błyszczący i matowy, 270 g/m² na recykling

– Premium plus: 400 g/m² dla błyszczących i matowych

Tworzenie przyciągającego wzrok projektu

– Wyszukaj szeroką gamę wzorów według branży lub celu, aby znaleźć odpowiedni wygląd dla swoich potrzeb

– Prześlij dowolny typ pliku, w tym .pdf, .ai, .jpeg, .png, .doc i .ppt)

– Zawsze dołączaj przykuwający uwagę tekst lub zdjęcia

– Aby zwiększyć możliwości skanowania, nie należy używać więcej niż 2 różnych czcionek

– Spróbuj dodać kupon lub voucher bezpośrednio do swojego projektu.

Jak najlepiej wykorzystać swoje ulotki i foldery?

– Poznaj swoją publiczność i upewnij się, że rozdajemy ulotki na odpowiednich imprezach i w odpowiednich miejscach.

– Stosować mniejsze rozmiary do rozdawania materiałów, a większe do zawieszania lub eksponowania.

– Czytniki hakowe z nagłówkiem – masz tylko kilka sekund ich uwagi

– Daj jeden wyraźny sygnał do działania i spraw, by Twoje dane kontaktowe i społeczne były duże i odważne.

Previous Zalety obiektów konferencyjnych blisko morza
Next Dlaczego warto sprzedawać na Amazonie? Szkolenia dla przedsiębiorców

Może to Ci się spodoba

Inwestowanie 0 Comments

Warszawski Służewiec przekształca się z dzielnicy biurowej w mieszkalną

Warszawski Służewiec to już nie tylko zagłębie biurowców. Powstaje tu coraz więcej budynków mieszkalnych. Dzielnica biurowa może się stać dobrym miejscem do życia, jak pokazują przykłady z Amsterdamu, Barcelony czy Londynu. Wymaga

Inwestowanie 0 Comments

T-Mobile chce dotrzeć do klientów pozbawionych dostępu do stacjonarnego łącza dobrej jakości

Z mapy Polski stopniowo znikają białe plamy, czyli miejsca bez dostępu do internetu. Spada liczba miejscowości, gdzie żaden operator nie zadeklarował dostępu do sieci stacjonarnych i radiowych. W rankingu dostępu do stacjonarnego

Inwestowanie 0 Comments

Firmy coraz więcej inwestują. Leasing maszyn i urządzeń może w I połowie roku wzrosnąć nawet o 20 proc.

Ubiegły rok był bardzo udany dla branży leasingowej, która odnotowała blisko 16-proc. wzrost. Największe ożywienie było obserwowane w segmencie lekkich pojazdów osobowych i dostawczych oraz maszyn i urządzeń. Ten ostatni segment wykazuje też znaczącą dynamikę

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź