Nawyki zakupowe rodaków w 2017 roku

Nawyki zakupowe rodaków w 2017 roku

Polacy coraz częściej decydują się na zakup produktów w sieci. Konsumenci zwracają uwagę na oszczędność pieniędzy oraz czasu, a także zakupu produktów, które są niedostępne w tradycyjnych sklepach stacjonarnych. Jak dotąd, prawie 75% Polaków kupiło już coś online, a wszystko wskazuje na to, że odsetek ten będzie się stale zwiększał. Specjaliści zgodnie przewidują, że rynek e-commerce będzie rosnąć coraz szybciej, a wraz z nim liczba dostępnych produktów oraz sklepów.

Okiełznać zakupy w sieci.

Jak jednak nie zgubić się w tym całym gąszczu informacji i skutecznie wybrać interesujący nas produkt, w dodatku w okazyjnej cenie> rozwiązaniem jest tutaj porównywarka cen, która zbiera informacje od licznych sklepów online i przedstawia użytkownikowi listę produktów, która może być uszeregowana ze względu na cenę, czas przesyłki lub opinie konsumentów.

Cenimy wygodę.

Bez wątpienia, wraz ze zmianą sposobu robienia zakupów, zmieniają się też nasze przyzwyczajenia i zwyczaje. W inny niż kiedyś sposób poszukujemy obecnie sprzedawców, w inny sposób porównujemy ceny, a także oczekujemy innych standardów podczas sprzedaży i przesyłki przedmiotu. Internauci stają się coraz bardziej wygodni i dzisiaj cenią sobie możliwość robienia zakupów o każdej porze dnia, a także zwracają wielką uwagę na termin wysyłki oraz dostawy. Nie bez znaczenia jest również obsługa klienta i stały kontakt ze sklepem. Pragniemy, aby błyskawicznie otrzymać odpowiedź na nurtujące nas pytania dotyczące produktów, a także szukamy zakupowych inspiracji na różnorodnych blogach oraz forach tematycznych.

Wyzwanie dla sprzedawców.

Rewolucja w dziedzinie z zakupów jest ogromnym wyzwaniem dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych. Sklepy te nieustannie rywalizują ze sobą na przestrzeni cenowej oraz także pod względem jakości obsługi klienta. Niezwykle ważne jest podejście do internauty, właściwe zdjęcia całkowicie oddające jakość produktu oraz trafny opis, który odpowie na większość podstawowych pytań konsumenta.

Jesteśmy coraz bardziej świadomi.

Jak pokazują statystyki konsumenci przeważnie robią zakupy w sieci kilka razy w miesiącu, a częstotliwość zwiększa się z każdym rokiem. Polacy najczęściej dokonują transakcji w poniedziałek, najrzadziej zaś w piątek.

Do lamusa odeszły już czasy, kiedy internauta kupował produkt w pierwszym lepszym sklepie. Obecnie stajemy się świadomymi konsumentami, aż 81% z nas szuka opinii o produkcie w sieci przed dokonaniem zakupu.

Kupujemy mobilnie.

Nie tylko sposób zakupów się zmienił, ale także sposób zakupów przez Internet. Coraz częściej robimy zakupy przez urządzenia mobilne takie jak smartfony czy tablety. Prawdopodobnie przyczyną tego faktu jest niezwykła wygoda oraz dostępność i mobilność jaką zapewnia nam takie rozwiązanie. Taki sprzęt z dostępem do Internetu możemy mieć zawsze przy sobie i zrobić zakupy na przykład podczas czekania w kolejce do lekarza.

Previous Sektor finansowy czeka w 2018 roku karuzela legislacyjna
Next Nowe przepisy o ochronie danych osobowych będą napędzać sektor ubezpieczeniowy

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Idea slow life coraz popularniejsza. Stawiamy na relaks, zdrową żywność i ekologiczne kosmetyki

Trend slow life jest w Polsce coraz popularniejszy. 24 proc. osób nie wyobraża sobie dnia bez chwili relaksu, a 19 proc. – bez chwili z naturą. Samo pojęcie slow life, czyli życie bez

Wiadomości 0 Comments

Stopy procentowe pozostaną na niskim poziomie również w 2019 roku

Mimo wyraźnego wzrostu gospodarczego i dobrej koniunktury ceny towarów i usług rosną w tempie bardzo umiarkowanym. Sprzyja temu rywalizacja cenowa między producentami i detalistami, ale też względnie łatwy dostęp do taniego pieniądza – czyli

Wiadomości 0 Comments

Rynek usług logistycznych dynamicznie rośnie

Dzięki rosnącemu segmentowi handlu w sieci dynamicznie rozwijają się usługi transportowe. Coraz większe wymagania e-commerce’owych klientów, np. w zakresie szybkości dostaw i magazynowania, powodują, że firmy logistyczne muszą dostosowywać swoją działalność i inwestować w technologie.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!