Nawyki zakupowe rodaków w 2017 roku

Nawyki zakupowe rodaków w 2017 roku

Polacy coraz częściej decydują się na zakup produktów w sieci. Konsumenci zwracają uwagę na oszczędność pieniędzy oraz czasu, a także zakupu produktów, które są niedostępne w tradycyjnych sklepach stacjonarnych. Jak dotąd, prawie 75% Polaków kupiło już coś online, a wszystko wskazuje na to, że odsetek ten będzie się stale zwiększał. Specjaliści zgodnie przewidują, że rynek e-commerce będzie rosnąć coraz szybciej, a wraz z nim liczba dostępnych produktów oraz sklepów.

Okiełznać zakupy w sieci.

Jak jednak nie zgubić się w tym całym gąszczu informacji i skutecznie wybrać interesujący nas produkt, w dodatku w okazyjnej cenie> rozwiązaniem jest tutaj porównywarka cen, która zbiera informacje od licznych sklepów online i przedstawia użytkownikowi listę produktów, która może być uszeregowana ze względu na cenę, czas przesyłki lub opinie konsumentów.

Cenimy wygodę.

Bez wątpienia, wraz ze zmianą sposobu robienia zakupów, zmieniają się też nasze przyzwyczajenia i zwyczaje. W inny niż kiedyś sposób poszukujemy obecnie sprzedawców, w inny sposób porównujemy ceny, a także oczekujemy innych standardów podczas sprzedaży i przesyłki przedmiotu. Internauci stają się coraz bardziej wygodni i dzisiaj cenią sobie możliwość robienia zakupów o każdej porze dnia, a także zwracają wielką uwagę na termin wysyłki oraz dostawy. Nie bez znaczenia jest również obsługa klienta i stały kontakt ze sklepem. Pragniemy, aby błyskawicznie otrzymać odpowiedź na nurtujące nas pytania dotyczące produktów, a także szukamy zakupowych inspiracji na różnorodnych blogach oraz forach tematycznych.

Wyzwanie dla sprzedawców.

Rewolucja w dziedzinie z zakupów jest ogromnym wyzwaniem dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych. Sklepy te nieustannie rywalizują ze sobą na przestrzeni cenowej oraz także pod względem jakości obsługi klienta. Niezwykle ważne jest podejście do internauty, właściwe zdjęcia całkowicie oddające jakość produktu oraz trafny opis, który odpowie na większość podstawowych pytań konsumenta.

Jesteśmy coraz bardziej świadomi.

Jak pokazują statystyki konsumenci przeważnie robią zakupy w sieci kilka razy w miesiącu, a częstotliwość zwiększa się z każdym rokiem. Polacy najczęściej dokonują transakcji w poniedziałek, najrzadziej zaś w piątek.

Do lamusa odeszły już czasy, kiedy internauta kupował produkt w pierwszym lepszym sklepie. Obecnie stajemy się świadomymi konsumentami, aż 81% z nas szuka opinii o produkcie w sieci przed dokonaniem zakupu.

Kupujemy mobilnie.

Nie tylko sposób zakupów się zmienił, ale także sposób zakupów przez Internet. Coraz częściej robimy zakupy przez urządzenia mobilne takie jak smartfony czy tablety. Prawdopodobnie przyczyną tego faktu jest niezwykła wygoda oraz dostępność i mobilność jaką zapewnia nam takie rozwiązanie. Taki sprzęt z dostępem do Internetu możemy mieć zawsze przy sobie i zrobić zakupy na przykład podczas czekania w kolejce do lekarza.

Previous Sektor finansowy czeka w 2018 roku karuzela legislacyjna
Next Nowe przepisy o ochronie danych osobowych będą napędzać sektor ubezpieczeniowy

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Wartość światowego rynku telemedycznego za 5 lat się podwoi

Globalny rynek telemedycyny powinien osiągnąć w tym roku wartość 23,8 mld dolarów – wynika z raportu BCC Research. Do 2021 roku będzie ona rosła średnio w tempie 16 proc. rocznie, do poziomu 55,1

Wiadomości 0 Comments

Uczniowie wracają do szkół. Z pierwszym dzwonkiem startuje reforma edukacji

Wraz z początkiem roku szkolnego zaczyna się kilkuletni proces reformowania systemu edukacji. Poza organizacją i strukturą szkół, zmiany zajdą również w podstawie programowej. Jedną z najważniejszych jest wprowadzenie nauki programowania już od najmłodszych klas

Wiadomości 0 Comments

Co trzecia firma w Polsce jest prowadzona przez kobietę. Jesteśmy pod tym względem w czołówce Europy

Co trzecia firma w Polsce została założona i jest prowadzona przez kobietę. Podjęcie ważnej decyzji o założeniu własnej działalności gospodarczej to najczęściej kolejny krok w ich karierze zawodowej – wynika z raportu „Zawód – prezeska!” przygotowanego

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!