Lista 10 najlepszych chińskich firm i marek mobilnych

Lista 10 najlepszych chińskich firm i marek mobilnych

W tym mobilnym świecie, chińskie smartfony są jednym z najczęściej używanych systemów operacyjnych. Ten mobilny system funkcjonalny jest popularny wśród użytkowników ze względu na swoje ogromne możliwości. Ekran główny Androida wyświetla każdy odebrany SMS. Podobnie, pokazuje użytkownikowi, czy są nieodebrane połączenia i wiadomości e-mail, które zostały odebrane. Te powiadomienia są łatwe do znalezienia, ponieważ jest wskaźnik LED, który miga, aby cię ostrzec. W związku z tym telefon pomaga operatorowi uzyskać aktualne informacje i utrzymać kontakt z klientami w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej.

Telefon ułatwia również operatorowi dostęp do aplikacji przez Internet. Użytkownik ma możliwość uzyskania różnych aplikacji z Google i rynku mobilnego. Posiadacze telefonów z systemem Android mają możliwość pobierania aplikacji z Google za darmo.

  1. Huawei jest jedną z wiodących marek telekomunikacyjnych, która autonomicznie weszła na indyjski rynek telefonii komórkowej. Wcześniej telefony Huawei były sprzedawane przez ich partnerów biznesowych, ale teraz ta chińska firma komórkowa sprzedaje swoje produkty bezpośrednio przez wyłączną sieć handlową. Wraz z wejściem tego telefonu i gamą tanich telefonów komórkowych przeznaczonych dla mas, konkurencja w zapakowanych już chińskich firmach komórkowych stała się trudniejsza.
  2. Xiaomi: Założona 3 marca 2010 r., Pekin Xiaomi Technology Co., Ltd. jest firmą zajmującą się mobilnym Internetem, specjalizującą się w rozwoju inteligentnego sprzętu i produktów elektronicznych. Jest to również innowacyjna firma koncentrująca się na budowie wysokiej klasy smartfonów, telewizji internetowej i ekosystemu inteligentnego domu. Firmy technologiczne.

Xiaomi zbudował największą na świecie konsumencką platformę IoT IoT, łączącą ponad 100 milionów inteligentnych urządzeń, a miesięczna liczba aktywnych użytkowników MIUI osiągnęła 190 milionów.

W lutym 2018 r. „Top 20 Chinese Brands for Seaborne Brands in 2018” Google pokazał, że Xiaomi zajmuje czwarte miejsce wśród chińskich marek, za Lenovo, Huawei i Alibaba.

  1. OPPO – Wskazując na młodych ludzi, Oppo ma inny punkt widzenia na swoją kamerę samoregulującą; zarówno kamery tylne, jak i przednie są więc mocne. Obecnie najgorętszym modelem Oppo, który zdobył najwyższe noty na najwyższej, chińskiej liście firm mobilnych, jest Oppo Find X. Find X ma oszałamiającą, szklaną obudowę ze zmotoryzowanym aparatem – podobnie jak Vivo Nex, również wyskakuje i działa jako skaner twarzy 3D do weryfikacji biometrycznej.
  2. Meizu: Meizu jest alternatywną chińską marką domową, rozpoznawaną przez nieudacznika Jacka Wonga (黄章) w 2003 roku. Od tego czasu stała się 11. najlepiej sprzedającym się producentem smartfonów na świecie. Marka niedawno znalazła się w pierwszej 10 najlepszych telefonów z systemem Android w Chinach, albo na 6. lub 8. miejscu. Meizu Pro 7 i nadchodzące Meizu 16 to telefony, które są obecnie najbardziej promowane przez Meizu. Pro 7 ma z tyłu mały kolorowy wyświetlacz. Nie stojąc na wysokim miejscu, Meizu jest mniej popularny wśród młodych ludzi i nie ma ostatnio zbyt wiele uwagi na Weibo. Tak więc uznano go za najlepszy chiński telefon na liście firm mobilnych w Chinach.
  3. Vivo: Ostatnio bestsellerem Vivo w Chinach jest Vivo Nex, innowacyjne urządzenie, które jest cienkie, ale dość duże i ciężkie (6,6-calowy ekran FHD+ AMOLED, 199 gram). Vivo Nex posiada ekran bez ramki i atrakcyjną kamerę skierowaną do przodu, która jest umieszczona w górnej części obudowy telefonu i wielokrotnie wysuwa się, gdy aparat jest ustawiony do przodu. Ma też czujnik linii papilarnych, który jest wbudowany w ekran telefonu. Tak więc, jest on uważany za najlepszą markę komórkową w chińskiej liście marek smartfonów.
  4. Coolpad: LeTV nieustannie chce budować całą ekologię, od produkcji treści na platformie, poprzez transmisję CDN, aż po pokrycie urządzeń końcowych i zewnętrzne wejście aplikacji, czyli tak zwany „platforma + treść + aplikacja + terminal” jako ekosystem muzyczny. A w 2016 roku opracowała Coolpad, czołową mobilną markę w Chinach, skręconą przez Yulong Computer Communication Technology Co.
  5. Qiku 360: Marka Qiku (360手机) z najwyższej półki została zapoczątkowana w 2015 roku w Shenzhen jako wspólny wysiłek chińskiego giganta internetowego Qihoo 360 i producenta Coolpada. Model N7 (360手机N7) jest ich wiodącym modelem w 2018 roku i jest dostępny w 1699 RMB (±256 USD) dla modelu 64GB. Wraz z nowoczesnymi trendami, posiada zakrzywione szkło, szybkie ładowanie i trwały akumulator.
  6. LeNovo: Lenovo PC International, często skondensowane do Lenovo, jest chińską firmą mobilną z siedzibą w Pekinie, Chiny wraz z Morrisville, Karolina Północna. Poza Chinami marka ta jest bardziej związana z laptopami niż ze smartfonami, ale w Chinach flagowe urządzenie LeNovo Z5 zajmuje obecnie 8. miejsce w pierwszej dziesiątce chińskich list smartfonów.
  7. Gionee: Z misją „:Gold Quality, Building the World”, Gionee poświęca się budowaniu nowej technologicznej i naukowej, międzynarodowej i transgranicznej rewolucji, która nie tylko dostarczy produkty na telefony komórkowe, ale także skupi się wokół informacji o ludziach, finansach, rozrywce, sieciach społecznościowych, zdrowiu i pracy.
  8. OnePlus: OnePlus jest czołową chińską marką smartfonów pod parasolem Shenzhen Wanpusi Technology Co., Ltd. zainicjowaną przez Liu Zuohu. Wynika to z postrzegania produktu „nie być w podróży”, utrzymuje na „czyniąc dobre produkty mówić,” i akceptuje model sprzedaży online.

Czytaj więcej na stronie: http://smartfonyrecenzje.pl/

Previous Jak zaprojektować idealną ulotkę
Next Wydatki państwowych spółek kluczowe dla wychodzenia z recesji

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Poczta Polska testuje aplikację rekrutującą osoby głuche i niedosłyszące

Bezrobocie wśród osób głuchych i niedosłyszących w Polsce przekracza 70 proc. Dla pracodawców, którzy borykają się z trudną sytuacją na rynku pracy i niedoborem kadr, to atrakcyjna grupa potencjalnych pracowników. Poczta Polska testuje platformę,

Wiadomości 0 Comments

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to

Wiadomości 0 Comments

Koronawirus? Bonus od szefa zyska nowe oblicze!

Po zakończeniu pandemii pracownicy będą potrzebowali wsparcia. Mogą stracić na znaczeniu abonamentowe karty sportowe czy rozmowy z coachem. Kluczowe będą zdrowie, ciepły posiłek i możliwość oszczędności w domowym budżecie. Wszyscy

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź