Jak zaprojektować idealną ulotkę

Jak zaprojektować idealną ulotkę

Jeśli chcesz zaprojektować idealną ulotkę dla swojej firmy, prawdopodobnie już zdałeś sobie sprawę, że masz niezłe zadanie do wykonania. W porównaniu z wieloma innymi materiałami marketingowymi (np. ulotkami, banerami, plakatami itp.), projektowanie ulotek może być często dość czasochłonne, ponieważ w przeciwieństwie do wielu wyżej wymienionych drukowanych materiałów marketingowych, ulotki składają się zazwyczaj z wielu stron. Dlatego też, w pewnym stopniu, będą one miały wiele wzorów i celów. Poza dodatkowym nakładem pracy związanym z projektowaniem wielu stron ulotki, z pewnością nie brakuje innych ważnych czynników, które trzeba będzie wziąć pod uwagę w procesie projektowania. Będziesz musiał pomyśleć o swoim ogólnym celu, docelowej grupie odbiorców, pożądanym przekazie, najbardziej odpowiednim formacie i wielu innych.

Na przestrzeni lat w FastPrint.pl zaprojektowaliśmy setki i tysiące ulotek, więc jak możesz sobie wyobrazić, nasz zespół projektantów jest dobrze zorientowany w sztuce projektowania ulotek. Ponieważ jest to tak złożony temat, skonsultowaliśmy się z naszym zespołem projektantów i poprosiliśmy ich o wskazanie najważniejszych aspektów każdego udanego projektu ulotki. Po przeszukaniu stron notatek przygotowanych przez nasz zespół projektowy, dopracowaliśmy i zebraliśmy informacje w poniższym przewodniku projektowania ulotek.

Anatomia idealnej ulotki

Zanim zaczniemy omawiać wiele różnych aspektów udanego projektu ulotki, ważne jest, aby zrozumieć trochę o anatomii doskonałej ulotki.

Chociaż każdy projekt ulotki jest w pewnym stopniu inny, istnieje sprawdzona formuła, która zapewni stworzenie udanej ulotki, niezależnie od branży, w której działasz. Formuła ta została pierwotnie opracowana przez Eliasa St. Elmo Lewisa i ma swoją nazwę: AIDA. Elmo Lewisa i nosi nazwę: AIDA. Ma ona zastosowanie do wielu różnych aspektów marketingu, ale w przypadku projektu ulotki, jest to idealna formuła, którą należy stosować.

Oto szybki przegląd formuły:

Uwaga: Twoja ulotka musi przyciągnąć uwagę ludzi i wywołać ich początkową ciekawość. Aby ulotka przyciągała wzrok, można wykorzystać różne czynniki, takie jak pogrubiony nagłówek, obraz, kolor i biała przestrzeń (wszystkie te czynniki zostaną omówione w dalszej części poradnika).

Interes: Kiedy już przykujesz początkową uwagę docelowych odbiorców, musisz zachować ich zainteresowanie. Robisz to, upewniając się, że postępujesz zgodnie z obietnicami złożonymi w nagłówku, a także przekazując swoją wiadomość w sposób, że publiczność docelowa będzie reagować na.

Pragnienie: Nie wystarczy tylko wzbudzić zainteresowanie Twoim produktem/usługą, musisz upewnić się, że Twoja grupa docelowa aktywnie pragnie tego, co masz do zaoferowania. Można to zrobić poprzez włączenie przekonywującej kopii i wysokiej jakości zdjęć.

Akcja: Ostatnim krokiem jest zachęcenie publiczności do podjęcia odpowiednich działań. Możesz chcieć, aby czytelnicy Twojej ulotki odwiedzili Twoją stronę internetową, zadzwonili do Ciebie lub napisali do Ciebie e-mailem; cokolwiek to jest, nie bój się dać im znać. Jest to powszechnie znane jako wezwanie do działania.

Niezależnie od tego, jaką ulotkę projektujesz, powinieneś upewnić się, że projekt jest zgodny z tymi czterema krokami. Teraz przyjrzyjmy się, jak to wszystko osiągnąć w nieco bardziej szczegółowy sposób.

Czytaj więcej na: https://ulotkaonline.pl/

Previous Płatności odroczone będą zyskiwać na popularności
Next Lista 10 najlepszych chińskich firm i marek mobilnych

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Małe i średnie firmy otrzymają 1 mld zł na innowacje

W tegorocznych konkursach szybkiej ścieżki Narodowego Centrum Badań i Rozwoju do firm może trafić 2,5 mld zł. To pieniądze, które mają wesprzeć badania przemysłowe i rozwojowe. W pierwszym konkursie, do którego nabór

Wiadomości 0 Comments

Dlaczego warto stosować naturalne suplementy diety?

Coraz częściej słyszy się o konieczności stosowania suplementów diety. Stres, szybkie tempo życie, złe nawyki żywieniowe – wszystko to sprawia, że bardzo łatwo dochodzi do niedoborów rozmaitych substancji, które niezbędne

Wiadomości 0 Comments

Na pomoc żywnościową liczyć może 1,3 mln Polaków

W Polsce w skrajnym ubóstwie żyje niemal 2 mln osób, a co piąte gospodarstwo domowe jest zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. To m.in. do tych osób trafia pomoc w ramach programu operacyjnego

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź