Fotoobraz – zdjęcia o wielu zastosowaniach

Fotoobraz – zdjęcia o wielu zastosowaniach

Fotoobrazy są w tej chwili coraz chętniej kupowane. Przede wszystkim jako prezenty na mniej lub bardziej ważne okazje, jednak nie tylko. Ich zastosowanie może być czysto reklamowe. Ma to szczególne znaczenie gdy ktoś prowadzi jakąś firmę graficzną, albo zajmującą się architekturą czy fotografiami ślubnymi. Także dekoracja wnętrz bardzo zyskuje, gdy wewnątrz pojawia się jakiś piękny obraz – dlatego fotoobrazy zamawiają również profesjonalni dekoratorzy. Gdzie zamawiać najlepsze fotoobrazy, by jednocześnie wszystko odbyło się możliwie jak najbardziej wygodnie? 

Fotoobraz – nie tylko na prezent

Fotoobrazy to zdjęcia wydrukowane na prawdziwym płótnie. Dzięki temu prezentują się jak malowane dzieła sztuki – co sprawia, że na ścianie wyglądają o wiele lepiej niż zwyczajne fotografie. Przede wszystkim zamawiane są do użytku prywatnego – zwłaszcza jako prezenty. Bez względu na to czy zostaną wręczone na urodziny, imieniny czy na jakąś ważną rocznicę, zawsze zachwycają i są wspaniałą pamiątką. Wiele par młodych kupuje podobne fotoobrazy dla swoich rodziców – później wieszane są na ścianie i przypominają cudowny moment zaślubin. Ofiarowane są także szefom firm i dobrym znajomym, na pamiątkę. Dlatego jest to bardzo uniwersalny prezent, który w dodatku spełnia rolę dekoracyjną we wnętrzach. Można zatem wybrać ulubioną fotografię i wywołać ją w ten sposób, żeby udekorować salon czy sypialnię. W celach zawodowych również przydają się takie fotoobrazy. Mogą pełnić rolę plakatu eventowego, szczególnego baneru czy reklamy. To bardzo uniwersalne i nowoczesne produkty, które jednocześnie są wyjątkowo stylowe. 

Fotoobraz – gdzie zamawiać?

Strona lobos.promo to miejsce, do którego powinien zajrzeć każdy, kto potrzebuje coś wydrukować. Oferta firmy jest bardzo obszerna, dlatego z pewnością znajdzie się taką propozycję, która spełni oczekiwania. Warto dodać, że drukarnia internetowa lobos.promo produkuje również fotoobrazy. W dodatku wszystko można załatwić bardzo wygodnie – nie wychodząc z domu. Jako że jest to drukarnia internetowa, wszystko odbywa się online. Wystarczy wgrać odpowiedni plik, a następnie złożyć zamówienie – wybierając wszystkie elementy spośród licznych opcji, zawartych na stronie firmy. To wielki plus, ponieważ nie trzeba nigdzie wychodzić, ani martwić się, że czegoś nie zdąży się załatwić w godzinach pracy. Strony internetowe działają wszak całą dobę, więc można w każdej chwili zasiąść przed ekranem i złożyć stosowne zamówienie. Poradzą sobie z tym nawet osoby, które nieszczególnie dobrze radzą sobie z komputerem. Wszystkie kolejne kroki są bowiem doskonale opisane i zamieszczony jest na stronie filmik instruktażowy, opowiadający o właściwym przygotowaniu pliku. Od 49 złotych dostawa jest darmowa. Co więcej, firma lobos.promo realizuje nawet nietypowe zamówienia. Można więc liczyć na spełnienie wszystkich wymagań i przygotowanie takiego fotoobrazu (oraz innych wydruków), o których ktoś marzy. A wszystko łatwo, wygodnie – z dostawą do domu lub wybranego miejsca. 

Więcej na stronie efotoobraz.pl

Previous Właściwości lecznicze marihuany
Next Czym są artykuły biurowe i jakie sprawdzą się w każdej firmie?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Rynek deweloperski bije kolejne rekordy

W II kwartale deweloperzy w sześciu największych miastach Polski sprzedali ponad 15 tys. lokali – wynika z raportu REAS. To o prawie jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Jeszcze mocniej wzrosła liczba mieszkań

Wiadomości 0 Comments

Zaangażowanie Polaków w pracę systematycznie spada

Coraz więcej państw eksperymentuje z krótszym tygodniem pracy, a przedsiębiorstwa na własną rękę wprowadzają elastyczne systemy pracy, w tym możliwość pracy zdalnej. Badania pokazują, że to podnosi wydajność pracowników. To istotne o tyle, że zaangażowanie Polaków w pracę systematycznie spada. Pracodawca może pomóc też swojemu

Wiadomości 1Comments

Rynek gier komputerowych to przede wszystkim CD Projekt

„Wiedźmin 3: Dziki Gon” była najczęściej wymienianą grą w publikacjach medialnych w ubiegłym roku. Od momentu wprowadzenia jej na rynek w Polsce sprzedano 375 tys. egzemplarzy gry (wraz z dodatkiem „Serca z kamienia”), a na całym

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź