Drukarnia online – Rodzaje materiałów reklamowych

Drukarnia online – Rodzaje materiałów reklamowych

Druk reklamowy obejmuje broszury, broszury i katalogi, plakaty, ulotki, naklejki i inne materiały drukowane zaprojektowane w celu reklamowania i demonstrowania zalet produktu lub usługi. Pomimo intensywnego rozwoju technologii cyfrowej i Internetu, produkty drukarskie są nadal skutecznym narzędziem reklamowym i wykonuje je każda drukarnia online. 

Drukowanie materiałów promocyjnych

Druk reklamowy to kanał reklamowy, który zajmuje znaczny udział w całkowitej ilości komunikacji marketingowej. Zalety i wady promocji towarów lub usług za pomocą promocyjnych produktów drukowanych zależą od rodzaju użytego druku.

Ulotki

Ulotki to najprostsze powszechnie używane produkty reklamowe. Ich koszt produkcji jest bardzo mały. Ulotki są często używane na imprezach jako materiały informacyjne na wystawach, w punktach sprzedaży, na imprezach okolicznościowych, na zewnątrz. Pozwalają one osobiście skontaktować się z potencjalnym kupującym, aby przekazać informacje „bezpośrednio w twoje ręce”. Produkcja druków reklamowych w arkuszach – nie wymaga dużych budżetów i dużo czasu.

Broszura

Broszura – to arkusz mający jedną lub więcej stron. Jest dość prosty w produkcji i dzięki kompaktowym rozmiarom może pomieścić więcej informacji niż ulotka. Broszury są również wykorzystywane na imprezach, ale  cena drukowania broszur jest nieco wyższa. Warto zamówić te artykuły promocyjne jako materiały informacyjne, gdy naprawdę masz coś do przekazania swoim odbiorcom.

Zobacz: Zalety korzystania z drukarni internetowych >>

Ulotka to pewien rodzaj broszury, którą stanowi arkusz A4 złożony w dwóch dodatkach. Rozmiar gotowej ulotki wynosi 210 * 99 mm. Dlatego jest umieszczany w zwykłej kopercie euro, co jest wygodne dla list mailingowych.

Katalogi

Katalogi różnią się od broszur tym, że mają więcej stron (od 48), często są naszywane na klej (grzbiet KBS) lub za pomocą nasadki do szycia nici (NSW). Katalog jest jednym z najdroższych produktów poligraficznych. Co więcej, nie tylko produkcja i materiały eksploatacyjne są drogie, ale także przygotowanie do druku (rozwój, układ graficzny). Teraz wiele firm przechodzi na elektroniczne wersje katalogów. Ale piękny drukowany katalog, jako produkt reklamowy, działa znacznie lepiej niż jego wersja elektroniczna. Specyfika produktów poligraficznych jest taka, że znacznie lepiej oddaje kolor i emocjonalny składnik reklamowanego produktu.

Banery, plakaty i plakaty są wykorzystywane jako reklama zewnętrzna. Produkcja tych produktów promocyjnych jest tania, szybka. Ich dodatkową zaletą jest też oczywiście to, że w  odróżnieniu od ulotek mogą trafiać do tysięcy osób, które codziennie przemieszczają się w pobliżu miejsca naklejenia plakatu.

Previous Najlepsze chińskie telefony
Next O tłumaczeniach z angielskiego słów kilka

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Coraz lepsze wyniki polskiego rynku lotniczego. Rośnie liczba pasażerów lotów międzynarodowych i czarterowych

Choć statystyczny Polak lata mniej niż Europejczyk, polski rynek przewozów lotniczych dynamicznie rośnie. W I kwartale 2017 roku polskie porty lotnicze obsłużyły 7,5 mln pasażerów, czyli o 17 proc. więcej niż rok

Wiadomości 0 Comments

Rekordowy ruch w transporcie drobnicowym. Niektóre firmy logistyczne notują blisko 100-proc. wzrost

W 2016 roku tylko w transporcie drobnicowym obsłużono ok. 1,5 mln palet i był to najlepszy wynik w historii – wynika z danych firmy FM Logistic. W stosunku do poprzedniego roku łączny wolumen zwiększył

Wiadomości 0 Comments

Banki zainteresowane współpracą z młodymi innowatorami

Fintechy, czyli innowacyjne firmy z pogranicza finansów i nowych technologii, coraz ściślej współpracują z sektorem finansowym – według PwC 17 proc. banków w Polsce kupuje od nich rozwiązania i usługi. Polską branżę fintechową wyróżniają przyjazne

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź