Czy warto zainwestować w smartfony Huawei?

Czy warto zainwestować w smartfony Huawei?

Pierwsze kroki telefonów Huawei na polskim rynku nie były łatwe. Producent musiał bronić się przed silnym wpływem stereotypów, określenie „chińszczyzna” nie było bowiem synonimem wysokiej jakości. A jednak w bardzo krótkim czasie producent ten zyskał miano jednej z czołowych firm zajmujących się produkcją smartfonów. Co dziś przemawia za tym, aby traktować smartfony Huawei jako telefony, którymi warto się zainteresować? Redaktor z huaweip.pl wyjaśnia.

1. Obudowa

Każdy właściciel telefonu komórkowego ma świadomość tego, że jakość wykonania ma kluczowe znaczenie dla sposobu, w jaki jest on postrzegany. Nawet najbardziej zaawansowane funkcje nie zdają się przecież na wiele, gdy telefon błyskawicznie ulega uszkodzeniu i w konsekwencji – nie można z nich korzystać. Huawei to jednak marka, która znana jest z solidności. To właśnie dzięki niej określenie „chińska jakość” zdążyło zatracić swoje pierwotne znaczenie. Obudowy są dziś niemal w całości wykonane z metalu, a poszczególne elementy są precyzyjnie spasowane. Telefony przeważnie są smukłe i płaskie, charakteryzują się wąskimi ramkami i nie niszczą się nawet podczas intensywnego użytkowania. Są też bardzo miłe dla oka, co stanowi ich dodatkowy, niemożliwy do zakwestionowania atut.

2. Przydatne funkcje

Już od dawna telefonu komórkowego nie kupuje się wyłącznie po to, aby wykonywać za jego pośrednictwem połączenia i wysyłać sms-y. Warto więc przyjrzeć się uważniej przygotowanemu przez Huawei oprogramowaniu. Znaleźć można tam przynajmniej kilka rozwiązań, które pozornie nie mają większego znaczenia, a jednak sprawiają, że życie użytkownika staje się znacznie przyjemniejsze. Wystarczy wspomnieć choćby o możliwości rozsunięcia dwóch palców na pulpicie. Pojawia się wtedy folder z ukrytymi aplikacjami, idealny choćby dla aplikacji systemowych, których nigdy nie używamy, a jednak nie jesteśmy ich w stanie odinstalować. Ciekawe są też narzędzia przeznaczone do zaawansowanego zarządzania programami, jakie możemy znaleźć w ustawieniach telefonu. Bez trudu określimy choćby, które z aplikacji mogą łączyć się z Internetem przez sieć komórkową, a które nie powinny tego robić ze względu na duże zużycie danych, jakie generują w ten sposób.

3. Stosunek jakości do ceny

Gdy analizujemy coraz nowsze smartfony Huawei musimy zgodzić się z tym, że ich producent szybko rozpoznaje swoje niepowodzenia i wyciąga z nich wnioski. Jeszcze model P7 zniechęcał do siebie nienajlepszym układem oraz słabą baterią. Już w kolejnych modelach zostało to jednak nadrobione. I nawet jeśli ciągle nie mamy do czynienia z podzespołami najlepszymi w swojej klasie, musimy przyznać, że nie są to również modele wygórowane pod względem cenowym. W konsekwencji możemy liczyć na to, że ich zakup będzie opłacalny nawet, jeśli nie będzie to zakup szczególnie tani.

Oczywiście, smartfony Huawei nie są telefonami wolnymi od wad. Z pewnością wiele do zarzucenia będą mieli im choćby zapaleni gracze oraz miłośnicy niebanalnego designu. Trudno jednak nie zgodzić się z tym, że kolejne modele dostępne w sprzedaży są warte zakupu.

Testy i opinie o smartfonach Huawei P – czytaj >>

Previous Czym są artykuły biurowe i jakie sprawdzą się w każdej firmie?
Next Wizytówki - czy wciąż się ich używa i gdzie je zamawiać?

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Nowe technologie zmieniają stare zasady gry w produkcji

Inteligentne maszyny, przetwarzanie w chmurze, internet rzeczy czy technologie mobilne to rozwiązania, które zmieniają sposób produkcji. Dzięki nim proces rozwoju produktów i usług ma być znacznie usprawniony. Producenci muszą dostosować do nich

Wiadomości 0 Comments

Social media coraz ważniejsze dla kampanii społecznych

Monitoring mediów przestaje być narzędziem wykorzystywanym wyłącznie w marketingu i działaniach PR-owych. W biznesie może posłużyć do rozwijania działalności, prognozowania rynkowych trendów i wspomagania obsługi klienta. Coraz częściej monitoring wykorzystują też fundacje i organizacje

Wiadomości 0 Comments

Hossa na rynku magazynowym. W kolejnych latach branży może zagrozić brak pracowników

Polski rynek magazynowy wciąż jest w fazie hossy i nie zwalnia. Świadczą o tym zarówno duża liczba nowych powierzchni w budowie, jak i rekordowy popyt, który generują głównie najemcy z sektora e-commerce, sieci handlowe i operatorzy logistyczni.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź